Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Malin Persson - 17 februari 2012 09:57

 
Av Malin Persson - 17 februari 2012 09:34

Så har den här veckan gått. Jag har haft en lung och skön vecka med mina barn . I går torsdag var vi i väg och köpte skor åt sonen det blev ett par högremodell av en streetsko eller" plattskor" som sjag säger. Var in på ÖB och böt ut kolsyran till sodastremen och handlade lite shampo och balsammm. Var in på jysk en sväng där köpt min dotter en mjukishäst som all förstår som läst min blogg så är hon hästtokig.  Blev ingen motion i går jag och sonen sommnade i varsit hörn i soffan där han fortsatte att sov.  I går haddevi vägning i våran lilla grupp på jobbet och då visade vågen

-0,7  kg sen förra torsdaen och sen i måndags -0,2 inte illa med takte på att jag ätit mcdolndas en gång 

 Imorse blev det en härlig promenad med stavarna i solskent fick sportlovs kännslor när solen skiner och snön glittrar  . Som sagt så har jag jobbar helg så dottern ska vara hos mormor och janolv i helgen Det blir även dom som fixar ridningen i dag, Så jag har packat och dottern har packat leksaker eller hästar till mormor. Kramar Malin 

presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards