Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Malin Persson - 24 januari 2012 15:23

Jobbat 7- 14 i dag lagom tid:) Äldsta sonen ringde och ville ha pengar han och några kompisar från skolan hadde tagit sig till Borläng så snäll som jag är satt jag över en slant.Han ringde nyss och tala om att han köpt en arbetsjacka på jula och var nöjd, kul att han köpte en jacka för pengarna. Hjälpt  Sebbe med lite läxor han har det kämigt i skolan och hatat läxor men när han väl gör dom så går det hjätte bra. Sara är ute och leker med en kompis det är skönt när dom kan vara ute själva och leka. Svärmor ringde nyss och vill ta promenad i kväll kul med lite sällskap. Kollade kylen och insåg att vi måste äta lite rester i dag skönt att slippa laga mat.  Torsdagens vägning närmar sig vet inte om det blir så mycket minus , men hoppas på lite ialla fall, Det går lite segt just nu tycker jag men det är väl bara att hålla i det lönar sig i längden hoppas jag:  Nuska jag nog fixa lite här hemma.

Tidigare månad - Senare månad

presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards