Alla inlägg den 18 januari 2013

Av Malin Persson - 18 januari 2013 10:33

i går torsdag var jag allnmänt trött så det belv ingen träning.Somnade med dottern sen gick jag och la mig i soffan och sommnade igen vaknade vid 00 gick och la mig i sängen och vaknade halv sex och var pigg men låg kvar till klockan ringde. Väckte barnen och gjorde frukost. Skjutade dottern till skolan. I dag var det minus 10 grader så jag ställde mig på crosstrainen i 20 minuter tänkte ta mer men blev helt slut sen körde jag lite magövningar fläsket behöver spännas lite.  Jag har jobbar helg så jag jobbar  kväll i dag och dag i morgon  och kväll söndag. Har städat kaninens bajslåda och kammat honom han tappar otrooligt mycket hår just nu så man blir som en kanin själv när man kammar honom.Nu skiner solen och det blir nog en fin dag i dag, synd man ska på förelösning på efermiddagen om jämnställdhet är inte så sugen men vi måste gå två av oss så det är bara att se glad ut och gå.

ha en skön helg alla som är lediga.

presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards