Alla inlägg den 27 mars 2013

Av Malin Persson - 27 mars 2013 13:00

Jag tror att det är första gången jag har sjukskrivit mig på alla år jag jobbat.Men nu var jag tvungen hostar så jag har värk i ryggen och magen och hostar på nätterna dåhostar vi i kapp jag dottern och sambon. Men i natt ahr det gått lite bättremed hostan dottern har inta hostat mycket och inte jag heller. Så i dag ville dottern gå till skolan och när hon kom dit kom hon på att dom skulle ha bokfest och äta poppcorn och se på film, och när vi kom sa fröken att dom andra eleverna  undrade om sara skulle missa denna fest med för förra var hon sjuk då dom tackade av en asylflicka som har flyttat men i dag hadde hon tur och fick vaar med  Jag var tvungen att åka och handla lite det går åt mat fast man är sjuk.  Men någon ork har jag inte hellt slut efteråt åt lunch och la mig en stund och vila, Blir hemma i morgon med för orken finns inte och jag har så fördjävligt ont i ryggen om man får säga så.

I dag firar våran kanin ettårsdag ilivet och han fick lite extra gått i morse sallad hårtbröd och en stor morot att mumsa på.   tar en bild från i sommras på Hitt. Nu ska jag snart hämta hem dottern från skolan har stoppat i mig alvedon så jag orkar.

presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards