Alla inlägg den 9 april 2013

Av Malin Persson - 9 april 2013 20:53

Vet inte riktigt vad dagarna tar vägen med dom bara försvinner. Helgen som var har vi skruvati sär sonens vångingssäng han skulle få en ny så vi åkte till jysk och skulle köpa en 120 säng men dom hadde inga hemma så nu ligger han på golvet på madrassena  och det går bra. Hem och mätte lite och såg att en 120 säng skulle bli nästan stort så vi bestämde att vi tar en 105 säng så i går måndag ringde jag och bestäälde en säng.Dottern skulle rida igen i går måndags så hon var spännd och tyckte ett det var en bra vecka med ridning två gånger. Jag försöker sälja min kamera wn nikon cool pix p80 men det går inte så bra är någon intresserad så hör av er, det är en bra kamera och jag har varit supper nöjd med den men nu har jag fått en system kamera som förtidig 40 års present så jag behöver den inte. I dag hadde dottern en kompis med sig hem och hon följer med hem i morgon med det är två riktiga fintter fior det är så härligt att höra på dom. till middag blev det falukorv och stuvad spenat och potatis gott med spenat.Sen blev det een pw på 4,3km. Jag har inte fått till baka rikiga orken efter förkylningen känner jag men det är ju så skönt nu när det är ljust så länge på kvällarna.

presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards