Alla inlägg den 10 maj 2013

Av Malin Persson - 10 maj 2013 09:36

Ledig fredag men fullt upp ändå. Började med att bädda rent  sen har jag städat nedrevåningen. Sen kl 13 ska sonen till frissan och kl 15 ska dottern rida.

I går torsdag jobade jag sen när jag kom hem så satt vi lite frön morötter och jag renasde bland jordgubbarna. sen tog vi ut Hitt men han var inte så sugen på att hoppa tog upp honom och upptäkte att han var kladdig i rumpan av bajs så jag tog in honom och gjorde rent honom och så fick han vara i sin bur inne. Men han är inte sig likt har kanske ont i magen vi har börjat att ge honom maskrosblad kanske det har blivt för mycket inte vet jag jag läste lite om det och dom kunde bli lösa i magen av för mycket maskrosblad. Han åt sånnt förra sommare och då gick det bra så hoppas att hanpiggnar på sig. Han har knappt ätit i natt och kommer inte fram när man kommer till buren. Är det någon som vet något om detta så är jag tacksam för iderer. Ska goggla lite mer.

 Nu lite bilder från i går.

  jordgubbslandet ett av två

  Kabbelekorna har börjat blomma vid bäcken

    Frisby och badmintonspel.

 

presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards