Direktlänk till inlägg 7 februari 2012

Tisdag

Av Malin Persson - 7 februari 2012 11:31

Idag har antagit utmaning som en tjej har skapat få se om insperationen kan komma med lite fart och vissas sig på vågen så vora det roligt . Skjutasade barnen till skola och lekis Sebastian ringde mig halv 8 och hadde nyss vaknat han är hos sin pappa som bor en gata åvanför mig så han ville att jag skulle göra en smörgås åt honom och snäll som man är så gör man det.  Hem och böt om till en stavgångspromenad när jag gick i väg så snöade stora härliga flingor men slutade ganskafort, Blev en vända på 4.5 km och det tog 45 minuter.  Väl hemma satt jag igång och gjorde en lasagne åt familjen när jag är på jobbet själv ska jag dricka pulver i dag men var så otroligt sugen på något efter promenaden så jag tog en halv kessela mrd hallon den är supper go tycker jag, nu ska jag snart ta en shake med pulver innan jobbet och p möte. Har även hunnit med att damsuga och plocka lite.  

 Ha en bra dag kram Malin

 
 
Ullissa

Ullissa

7 februari 2012 17:46

Hej Malin kul att du hittade till min blogg!
Skall kolla in din!
Här kommer svaret på din fråga:
Gå in på Menyavdelningar under inställningar.
Klicka på skapa avdelning.
Fyll i namn och sen bocka i om namnet skall visas eller inte.
Typ av avdelning väljer du: Text och bild.
Sen är det bara att skriva vad du vill.
Klicka sedan på skapa avdelning.

För att gå in och ändra på nån avdeling så klickar du på eredigera avdelning under inställningar och sen klickar på den avdelningen du vill ändra! Sist så klickar du på Redigera avdelning.

För att ändra plats så går du in på ändra placering under Menyavdelningar. Tar tag i den avdelningen du vill flytta med musen och sen drar den tid du vill ha den sen bara spar!

Du behöver inte publicera detta inlägg om du inte vill!
Hoppas jag har varit till nån hjälp?
Kramisar

http://ullissa.bloggplatsen.se

Malin Persson

7 februari 2012 21:34

Hej och tack för hjälpen tror jag fick till det denna gång som jag nästan ville. Kram Malin

 
Ullissa

Ullissa

7 februari 2012 21:49

Toppen att du fick till det!
Glöm bara inte att ta bort dom gamla du har försökt med! he he för dom ligger kvar!
Du gör på nästan samma sätt!
Har nu läst din blogg!
He he funderar på om vi skall peppa varandra på våra crosstrainer så att det blir av varje vecka!
Ha nu en trevlig kväll!
Kramisar

http://ullissa.bloggplatsen.se

Malin Persson

7 februari 2012 22:16

Hej fick även bort dom. Ja varför inte det är kanske en bra ide, jag ska försöka variera crosstrinern med promenader, beroende på hur jag jobbar.När man ska skiva in i utmaningen nästa vecka gör mán på samma sätt då? ska bli spännade och se om jag får till det då. Man lär ju så länge man lever heter det och det stämmer:) Kram Malin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Persson - 19 februari 2014 15:13

Jobbade långpass i måndags 8;00-21:00. Sedan ledig till fredag lunch ganska skönt för jag har lite att göra för på söndag åker vi till grövelsjön för ett förhoppnings skönt sportlov. I går itsdag kom sonen hem från rättvik med två tjej kompisar och...

Av Malin Persson - 15 februari 2014 19:12

Så var det  det lördag och jag har gjort mina nätter och det känndes helt ockej även andra natten sov alla. Dotter hadde ridning som vanligt  i går det är hennes höjd punkt på veckan. Hon har även börjat på scouterna och tycker att det är jätte kul...

Av Malin Persson - 12 februari 2014 12:28

Då har man överlevft första natten på jobbet och det gick ganska bra alla sov hela natten så det var skönt.   Och jag kunde sova tills klockan ringde i går vid halv 12 sen hämta dottern och hon tog en komps med sig hem och dom dansade till wii.   L...

Av Malin Persson - 10 februari 2014 10:04

Nu har jag gjort en vecka på nya arbetsplatsen och det har gått bra bra jobbarkompisar   Vecka gick bra var lite rädd för att vara instängd på samma plats hela dagen och längra dagar men har varit och handlat två gånger åtjobbet och förra måndagen ...

Av Malin Persson - 26 januari 2014 19:02

Så var det söndag och veckan har gått, varit lite dåligt med motion för mendel någon spark tur och två pw och i dag tog jag in min crosstrainer igen den ha stått i färådet under julen. Så jag tog en sväng på den 20 minuter blev det drygt som vanilg. ...

presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards