Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Malin Persson - 2 maj 2012 21:43

Orkade inte skriva något i går. Började dagen med en pw på ca 50 minuter före frukost när dom andra sov, råkade rader bort rundan i mobilen  Vilket härligt väder det var vi var ute på förmiddagen sen skulle jag jobba började vid lunch vi hadde personal möte utan cheffer ch vi fick en hel del gjort faktisk.  .

 Lika fint väder  idag och jag jobbade  bara till 13 så när jag hämtat dottern och en kompis så satt jag mig  en stund i solen och njöt av en kopp kaffe mina podds hadde kommit i dag. Sen har jag hunnit damsugit tvättat och fått rn tvätt torr ute.  . Det blev lax och stuvad spenat och potaits till middag. Sen drog jag en pw jag hadde bara trekvartsbyxor på mig skönt.

Tid 52,59 minuter

 Distanc 5,35 km

 kalorier324 st

Hastighet 6,1km/h

I morgon har jag utvecklingssamtal på lekis men det är nog mig veteligen inga problem.

Imorgon är det kvälls jobb igen men snart är det helg igen och det är Rättviksmarknad och sonen som går gymnastiet där ska vara kvar och hjälpa till i Ladugården med kosläppet, få se vad det blir för väder dom har ju lovat snö, annars kanske vi åker dit en sväng.

Nej nu ska jag snart sova Godnatt


presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards