Alla inlägg den 4 maj 2012

Av Malin Persson - 4 maj 2012 21:35

Igår var det utvecklingssamtal för dottern och som jag trodde så var det inga problem med henne.   Det blev ingen pw igår. Också hadde vi vägning i våran lilla grupp och det hadde inte hänt något på vågen sen i måndags men sen förra gången vi vägt oss så var det minus på 0,5 kg . Idag fredag så fick jag utbetalningen för godemanskapet och det satt fint men en stor del blev en avbetalning så jag blir av med av betalning. Ridning för dottern som visade lite humör och trötthet men hon har en jätte bra ridlärare som peppar dom när det är jobbigt och berämer dom mycket,det är tur att det är ridning kl 15 annars vet ajg inte om dottern fixat det. Tacos blev det i dag och även en handling av glassbilen som var efterlängtad av dottern. Nu hoppas jag att det inte blir någe snö till morgon för jag och dottern dom andra har inte bestämt sig om dom vill med till rättvik mamma vill med iallafall.  vi håller tummen för fint väder.


presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards