Alla inlägg den 10 februari 2014

Av Malin Persson - 10 februari 2014 10:04

Nu har jag gjort en vecka på nya arbetsplatsen och det har gått bra bra jobbarkompisar  

Vecka gick bra var lite rädd för att vara instängd på samma plats hela dagen och längra dagar men har varit och handlat två gånger åtjobbet och förra måndagen hadde jag lång pass så då tog jag rast och gick hem. Hann med att ta några pw med  på sammanlagt 180 minuter så det känns bra men våg fan vill inte röra på sig men den här veckan så ska det skjutton hända någt jobbar endast två nätter en i natt och en mellan tordag och fredag så i dag har jag varit ut en sväng på ca 5,2 km det var halt och moddigt bit vis och si ibland men jag tog mig runt.  

I morgon kväll drar sambon till fjälls för att åka skoter med grabbarna så jag och barnen bilr sjäölv så på tordags ska svärmor sova här. I morgon om jag orkar ska vi åka till kupola för sonens mobil ska på reparation av skärme och så behöver han ett par rejäla skor till sportlovet.

Sen hoppas jag att jag hinner med några pw till annars ska jag använda crosstrainen för som sagt så ska det bli ett resultat på vågen snart. I maj ska vi från jobbet vara med på blodomloppet få se om jag ska gå eller jogga det är några som ska gå och några som ska springa men det ser jag framemot.

Tidigare månad - Senare månad

presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards