Alla inlägg den 15 februari 2014

Av Malin Persson - 15 februari 2014 19:12

Så var det  det lördag och jag har gjort mina nätter och det känndes helt ockej även andra natten sov alla.

Dotter hadde ridning som vanligt  i går det är hennes höjd punkt på veckan. Hon har även börjat på scouterna och tycker att det är jätte kul. Träning denhär veckan har inte varit den bäst en pw och trepass på crosstrainen började dagen med ett skönt efteråt.  Sen har jag dottern och en kompis  varit och badat i vasahallen. Igår somnade jag framför tv till fångarna på  fortet sen la jag mig med dottern när det var slut och jag vaknade halv sex i morse men tvingade mig att ligga kvar till sju slumrde lite sen gick jag upp och åt frukost satt vid datan en stund.

Tidigare månad - Senare månad

presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards