Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Malin Persson - 7 mars 2012 21:12

Så var det onsadg och halva veckan har gått, och det är dax att träffas i våran lilla grupp och bli peppade.

När vi väl kom dit så var dettvå till där denan vardistrikschäff tror jag och hon skulle starta en grupp så hon var nyfiken på hur vi gjorde, hon skulle även gå ner i viktsjälv så nu har vi kommit överrens om att den som har gått ner minst i vikt till i maj ska bjuda alla på mat   så nu jäller det att lägga upp en plan och hålla den så man slipper bjuda på mat vi är 6st så nu gäller det att träna och äta rätt     . Också har jag gett mig in på något som att bli återförsäljare av oriflame bara för att få rabatt på wellnes som pulvter heter och kunna köpa lite produkter och kanske sälj till bekanta. Jag är ju själv ingen stor kosument av smik har nog inte smikat mig på minst 15 år men ddom har andra fina skaer.    Någon motion blir det inte idag har haft huvudväkr halva dan men jag får ta igen det i morgon.. Kram Malin

presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards