Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Malin Persson - 4 mars 2012 21:31

I morse väckte Sara mig kl 07:00 och var hungrig bara att gå upp och göra frukost  . Undra om hon vaknar kl 07:00 i morgon måndag av sig själv?? Återstår och ser men det tror jag inte.  Fortsatte att tvätta hela dagen näsatn men nu är allt tvättat.  Efter frukosten så tog jag en  promenad med stavarna och det var lite kallt men skönt, var inte många ute alla satt väl och tittade på vasaloppet. Efter en skön dusch så gick vi ut och lastade av skotrarna och allt annat vi hadde på släppet och plockade in det i förrådet, . Gjorde luch och skjutsade äldsta sonen till tåget och den andra sonen till en kompis i stan passade på att handla lite mat. Hemma igen så ville sara ta en promenad  runt kvartert och det gjorde vi sen damsög jag på nedre våningen och trappan upp som var hur dammig som helst eller allt syns så väl sen den blev vit men fint är det  . Till middaf dlev det fläskfile och potatis och rotgrönsaker i ung och en god sallad till det. Stoppade dottern iducshen innan hennes favorit program ponnyakuten började. In till stan och hämtade sonen.  Imorgon börjar vardagen igen skönt att ta tag i träningen igen  nu är det nya tag och jag är redo.  Hoppas att alla har haft en skön söndag kramar MALIN

presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards