Alla inlägg den 15 april 2012

Av Malin Persson - 15 april 2012 20:35

Vi bestämde oss för att åka till Kutrs husvagnar i Ludvika för att titta lite har eventuellt tänkt byta vagn till en lite mindre, Det finns många finna vagnar men är man 5 st så har vi vissa krav och det är inte så lätt att hitta begagnade. Ringde till svärmor som är Ludvika bo på helgerna och bestlääde mat. Det blev köttbullar och prinskorv och spenatstuvning. Sen spelade vi spel med dottern för det regnade jag vann båda spelen den försvunnadiamanten och fia med knuff fast med färger. Sen fick vi fika innan vi for hem. Hemma så satte jag på mig tränings kläderna och tog en powerwalk på 1 h

           distanc 7,32 km

         speed 6,8km/h är tveksam på om det stämmer men jag höllett högttempo

         kalorier 444 st

Hemma gjorde jag 100 sittupps på min pilates boll sen har jag bestämt mig för att börja göra plankan men det 15sek gåner  2. Ska träna mer på det tror jag bestämt.

I morgon börjar utmaningen nu laddar jag för en lång  powerwalk i morgon bitti igen jobbar ju kväll, bara att hoppas på att det inte regnar men då blir det crossen.  KRAM MALIN

presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards