Alla inlägg den 8 april 2012

Av Malin Persson - 8 april 2012 22:19

Vi packade med oss korv och bröd och lite fika och åkte till stugan, där var min bror från stockholm han bor där när han är hemma. Vi grillde korv och sonen provade att fiska men det blev inget,han hadde en kompis med sig, äldsta sonen var och red.

  

Stugan ser inte mycket ut men det är en sommarstuga.

  

 Jag och dottern på bryggan

      Halva sjön hadde sjölt sonen med kompis på grann bryggan

  Min bror

      Ved hämtning och elden tänds.


Det var ganska skönt ute men det blåste lite. När vi kom hem tog jag en promenad

Tid 41,50 minuter

Distance 4,28 km

 speed 6,1 km/h

 kalorier 261 st.

 I morgon måndag är det jobb för mig men resten av familjen är lediga.

Till middag i dag gjorde jag älggryta och hasselbackspotatis och det smakade mycket bra. Men nu  är det snart mmåndag och nya tag med motionen och kosten det har blivit en hel del ätatde i helgen.

 Nu väntar snart sängen kram Malin

Av Malin Persson - 8 april 2012 20:18

 Påskafton  började med en promenad efter frukost

Distance 6,35 km

Tid 1,01 h

speed 6,2 km/h

 Kalorier 396

Kändes bra för sen vart vi bjudan på påskfika hos sambons farmor och där fanns det mycket gott för hon har fyllt 80 år.

 Till middag gjorde vi en janssonsfrestelse och skinka och kött bullar och prinskorv till efterrätt hade jag gjort kladdkakka med med dajmchoklad uppe på gott och det blev mycket gott i dag.  


Av Malin Persson - 8 april 2012 20:03

Jag ska vara med i heas nya utmaning. Är laddad för att träna mera och man behöver rappotera sina mål till någon.

presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards