Alla inlägg den 11 april 2012

Av Malin Persson - 11 april 2012 20:22

Det har gått bra i dag när barenen har varit hemma själva dotter hadde sovit till 9:30  och till lunch kokade dom korv.

Jag slutade 14:30  handlade lite sen åkte jag hem till en jätte disk men  bagateller, s jag diskade och gjored en kopp gott kaffe. äldsta sonen var i garage och skruvade moped  så nu funkar den inte tänk om han hadde lyssnat på sin mamma och låtit bli att skruva för den gick ganska bra innan men klåfinger. Det blev  20 minuter på crossen och lite övningar på pilates bollen så sammanlagt blev det ca 30 minuters träning i dag. Nu är jag laddad för utmaningen som börjar nästa vecka.

Kram Malin


Av Malin Persson - 11 april 2012 06:56

God morgon mina vänner sitter här före jobbet och det är inte ofta jag hinner med det. Men idag ska dottern vara hemma med sina storebröder  för hon ville inte vara på fritids. I går efter jobbet var vi till pappa för han fyllde år och vi fick smörgåstårta, orkadet inte göra något i går så jag hoppas på uppehåll i dag så jag kan ta en längre promenad annars får det bli crossen.Som sagt i går var det skit väder det regnade mest hela dagen till och från. Nej nu ska jag snart fara till jobbet. Kramar

Malin

presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards