Alla inlägg den 20 april 2012

Av Malin Persson - 20 april 2012 20:53

Har visst inte bloggat på några dagar. i onsdags ville dottern ringa till en kompis efter middagen så hon fick väl det och kompisen ville leka så  dom lekte en och halv timme, då passade jag och sambom på att ta en pw på ca 45 minuter tänk att min lilla flicka har blivit så stor så hon kan leka efter middagen  . På torsdagen åkte jag och barnen till Monika i gustafs för en dejt allt lika kul att träffas .nu ser jag fram emot nästa lördag då ska jag och Monika träffas och shoppa utan barn. . I dag fredag hadde dottern teori på ridningen och dom fick tårta för det var en av tjejerna som ramlde av för några gånger sen, och då ska den bjuda på fika på nästa teorilektion. . Och jag passade på att handla lite. Sen hämtade vi upp äldsta sonen vid tåget och hem och gjorde tacos. Har ca 50 minuters träning kvar som jag måste få till i helgen få se om vädret tillåter en promenad annars får det bli crossen och lite mer av andra övningar så jag ska nog få i hop mina minutrar. .

presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards