Direktlänk till inlägg 11 oktober 2012

Torsdag

Av Malin Persson - 11 oktober 2012 21:04

Så var det redan tordsag och snart helg. Sambons syster och dotter kommer upp i helgen så vi ska försöka göra ett ryck i svärfars lägenhet och polcka i hop det sista. Jag har tagit mina pw fast lite kortare turer för det blir ju mörkt så fort men jag har nog fått i hop mina minutrar. Jag har installerat  en app i mobilen shapup där skriver man in hur mycket man vill gå ner och hur lång man är och vikt och då räknar den ut hur mycket man ska äta om dagen ganska bra tycker jag att den verkar och det var tack vare i en blogg jag läste och tänkte den ska jag prova, jag tror att jag inte kommer att äta i onödan på kvällarna om jag vet med mig att jagätit det jag ska, ska bli intressant över helgen och se om jag kan hålla mig till mina kalorier. Den räkarnar bort kalorier om man motionerar så då kan man äta lite extre. I går var jag på ett friskvårdsombuds möte på jobbet och då var det en som kom och pratade om kost och vikt nedgång och han hadde en undersökning med sig som vissde att om man tog 3 matskedar kessel  efter träning så skulle det öka viktnedgången ska test ett tag. I mmorgon börjar jag sju och slutar två sen är det ridning för dottern.


 
 
Ullissa

Ullissa

15 oktober 2012 13:01

är det 3 msk kesella du menar eller vad är Kesell? Vill gärna veta?

170 min förra veckan var ju toppen. Starkt jobbat.
Kramisar

http://ullissa.bloggplatsen.se

Malin Persson

15 oktober 2012 22:56

Hej Kesella det är en kvarg ser ut som en liten cremfraich vet inte om jag stavade rätt finns med smak den är godast svårt att bara ta några matskedar men jag köpa naturell och blanda i bär också. Det var en studie som föreläsaren pratade om. Jag tror att det är proteinet som var bra ska nog goggla lite mer själv få se om jag hittar mer om kesella.

 
Ullissa

Ullissa

16 oktober 2012 09:00

He he du stavade nog lite fel missade ett A! Kesella vet jag precis vad det är. Den med hallon smak är jätte god smakar som en krämig yogurt. Toppen som mellanmål med och som du säger proteinrikt.
Kramisar

http://ullissa.bloggplatsen.se

Malin Persson

16 oktober 2012 20:45

Hej ja kag såg det att jag missade at lätt hänt när man har brottom.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Persson - 19 februari 2014 15:13

Jobbade långpass i måndags 8;00-21:00. Sedan ledig till fredag lunch ganska skönt för jag har lite att göra för på söndag åker vi till grövelsjön för ett förhoppnings skönt sportlov. I går itsdag kom sonen hem från rättvik med två tjej kompisar och...

Av Malin Persson - 15 februari 2014 19:12

Så var det  det lördag och jag har gjort mina nätter och det känndes helt ockej även andra natten sov alla. Dotter hadde ridning som vanligt  i går det är hennes höjd punkt på veckan. Hon har även börjat på scouterna och tycker att det är jätte kul...

Av Malin Persson - 12 februari 2014 12:28

Då har man överlevft första natten på jobbet och det gick ganska bra alla sov hela natten så det var skönt.   Och jag kunde sova tills klockan ringde i går vid halv 12 sen hämta dottern och hon tog en komps med sig hem och dom dansade till wii.   L...

Av Malin Persson - 10 februari 2014 10:04

Nu har jag gjort en vecka på nya arbetsplatsen och det har gått bra bra jobbarkompisar   Vecka gick bra var lite rädd för att vara instängd på samma plats hela dagen och längra dagar men har varit och handlat två gånger åtjobbet och förra måndagen ...

Av Malin Persson - 26 januari 2014 19:02

Så var det söndag och veckan har gått, varit lite dåligt med motion för mendel någon spark tur och två pw och i dag tog jag in min crosstrainer igen den ha stått i färådet under julen. Så jag tog en sväng på den 20 minuter blev det drygt som vanilg. ...

presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards